A aké sú možnosti objednania sa na kontrolu?
- objednajte sa online.
- objednajte sa telefonicky na tel. čísle 051/7581544 (počas pracovnej doby po 11,00 hodine), alebo osobne na recepcii po 11,00 hodine, alebo napíšte sestričkám cez náš portál ( portal.alergoimun.sk)
- Každý pacient má nárok na objednanie sa, ranné časenky pre neobjednaných pacientov sú zrušené.
- Pre náhle zhoršenie stavu slúžia aj kontroly na nasledujúci pracovný deň. Objednať sa môžete v predchádzajúci pracovný deň po 14.00 hod TU. Alebo sa skontaktuje so sestričkou a dohodneme individuálny postup.
- Dochádzate z veľkej diaľky? Pre Vás je výhodná kartička výhod.
- Potrebujete pri objednávaní flexibilitu, máte cenný pracovný čas – využite kartičky výhod.
- Možnosť vyšetrenia v Prešove aj v Sabinove. Ste sledovaní v prešovskom Centre a Váš lekár má voľný termín v Sabinove? Žiaden problém! Kľudne sa zastavte na kontrolu do Sabinova. Databázy sú prepojené a tak môžete pri kontrolách ambulancie kľudne striedať.
- Možnosť vyšetrenia u kolegu.Ste sledovaní napr. u Dr. Lešťana a viac Vám vyhovuje termín kontroly u Dr. Vojtušovej? Žiaden problém, vyšetrenie u kolegu je možné.
- Máte kartičku výhod a k Vášmu vybranému lekárovi nie je žiaden online termín? Využite náš rezervačný systém, alebo sa spojte s našou recepciou telefonicky 051/7581544, alebo pohodlnejšie cez portal.alergoimun.sk )
Existujú rôzne typy kontrôl:
- “kontroly ” – elektronicky si zarezervujete deń a čas kontroly až 3 mesiace dopredu.
- “telefonické kontroly ”- elektronicky si zarezervujte deň konzultácie, deň pred telefonátom od 14,00 hodiny si vyberiete čas konzultácie. Čas si môžete zvoliť až do 6,30 hodiny rannej v deň telefonátu.
- “kontroly na nadchádzajúci pracovný deň”. Termíny sa objavia o 14,00 hodine ( v piatok na pondelňajší termín, v pondelok na utorňajší ,… )
- Máte akútne zhoršenie Vášho stavu medzi plánovanými kontrolami a termín na nasledujúci pracovný deň už je obsadený? – Kontaktujte ( optimálne elektronicky cez portal.alergoimun.sk ) sestričku, poradíme Vám.
Info pre pacientov:
Kedy telefonovať ? Po 11,00. Ak sa neozývame – máme inú prácu, ale môžete nám nechať odkaz a budeme Vás do nasledujúceho pracovného dňa kontaktovať
Kedy komunikovať cez nás portal.alergoimun.sk – 24 hodín denne, väčšinou stíhame odpovedať do 48 hodín
Kedy sa dostaviť na odbery ? – podľa objednania
Môžem prísť po časenku ráno ak nie som objednaný ? U nás pacientov objednávame.
Kedy sa zastaviť pre recept ? Od 7,00 do 11,59 , od 12,31 do 14,30. Alebo využite pohodlný erecept ( požiadajte oň cez portal.alergoimun.sk )
Ako sa k Vám dá dostať na kontrolu ? Sú rôzne možnosti kontrôl. Kontroly, telefonické konzultácie, kontroly na nasledujúci pracovný deň.
Kedy máme obednú pauzu a trochu relaxujeme po náročnom programe ? Od 12,00 – do 12,30 ( prosíme v tom čase nezvoniť, neklopať ak sa nejedná o život ohrozujúci stav )
Kedy sa na nás usmiať a poďakovať sa za starostlivosť ? Kedykoľvek, Vaše uznanie je pre nás cenné a vážime si ho
Ako sa môžete kriticky či pochvalne vyjadriť k našej práci ? Vaše podnety sú pre nás cenné a posúvajú nás dopredu – využite na podnety náš dotazník spokojnosti : http://www.survio.com/survey/d/Y7P4K3V2O2T8I7O9A.